Stap 3: advertentiegroepen

Leestijd voor dit artikel: 36 minuten

Voordat begonnen kan worden met het opzetten van de woordenlijst, wordt bepaald hoe de indeling van de Google AdWords campagne eruit komt te zien. Het op de juiste manier indelen van de campagne is van belang om de campagne in verdere fases optimaal te kunnen verbeteren. Een goede indeling van de advertentiegroepen zorgt ervoor dat de advertentieteksten specifieker op de zoekwoorden kunnen worden gericht. Dit zal uiteindelijk leiden tot een hogere gemiddelde CTR (clickrate; het aantal klikken ten opzichte van het aantal vertoningen).

Contact opnemen

Bekijk één van de volgende stappen:

Stap 4: woordenlijst samenstellen
Stap 5: advertentieteksten
Stap 6: campagne instellingen
Stap 7: campagne live zetten
Stap 8: rapportage en evaluatie


Wat vind je van dit artikel?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Details weergeven

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten