Social media Strategie

Leestijd voor dit artikel: 2 minuten

Inleiding:

De training is voor iedereen die binnen zijn of haar organisatie aan de slag gaat (of al bezig is) met het ontwikkelen van een social media-strategie.

Tijd: 9.30-16.30 uur

Pauze: 12.00-13.00 uur

Onderwerpen van de training:

– Hoe volg je wat je klanten over je vinden (luisteren)
– Hoe analyseer je gegevens
– Hoe reageer je (do’s en dont’s)
– Welke tools zijn er?
– Hoeveel tijd ben je er mee kwijt
– Hoe maak je een goede strategie Social Media
– Social Media Algemeen
– Social Media Trends
– Stappenplan Social Media Strategie, die de deelnemers ter plekke gaan invullen, resulterend in een actieplan voor hun

Social Media kanalen:

– – SM Strategie
– – SM Uitdagingen
– – SM Fasering
– – SM Operatie

Resultaat van de training:

– inzicht in het opstellen en meten van een sociale media strategie
– je ontwikkelt een sociale strategie voor je organisatie
– inzicht in de samenhang van media en social media
– concrete en praktische acties voor je social media kanalen
– kent de organisatorische gevolgen van social media en geeft deze vorm

Contact opnemen

Social media Strategie
Wat vind je van dit artikel?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Details weergeven

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten